środa, 11 października 2017

Karteczki dla dziewczynek ...

Witajcie ...
Jestem znana przede wszystkim z tego, że w swoich pracach często wykorzystują materiały pochodzące z odzysku i ścinki (tych prawie, że nie posiadam - o dziwo!). Te słodkie karteczki dla dziewczynek są tego najlepszym przykładem.



Do ich wykonania użyłam resztek tasiemek, koronki pochodzącej z mojej sukienki, skrawków papierów a nawet koralika (misia) z czapki mojej córeczki. Dla ciekawszego efektu uzupełniłam je napisami - tu te z serii "czas", choć w sklepie są i typowo dziecięce ;)


 

Karteczki są proste ale jakże wymowne - tak lubię a Wy?
Pozdrawiam ...........


Użyte materiały:

http://manuna.pl/produkt/wozeczekdzieciecy

5 komentarzy:

  1. cudne słodziakowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać wszystko może się przydać.
    Piękne kartki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda cho© to chomikowanie też bywa zgubne, na szczęście z braku własnej przestrzeni moje zbieractwo jest bardzo ograniczone ;)

    OdpowiedzUsuń