środa, 27 września 2017

na różowo :)

Hop hop!

Na dziś przygotowałam dla Was prostą, uniwersalną a jakże słodką i radosną karteczkę z użyciem tekturki, 
która nie często gości na moich pracach... a to błąd! ;) 
Border serduszkowy widziałam na wielu pracach moich koleżanek z DT i zazdrościłam tego, że ta tekturka zawsze pięknie się u nich prezentuje. Z powodu tej zazdrości ;) postanowiłam również użyć jej w swojej pracy, co prawda nie jest tak pięknie jak u innych, ale myślę, że wszystko tutaj idealnie do siebie pasuje ;) 





w pracy użyłam serduszka warstwowe małe


Mam nadzieję, że karteczka przypadła Wam do gustu,
Pozdrawiam serdecznie :* 



1 komentarz:

  1. Fsjna kartka. Serduszka wyglądają pięknie.
    U mnie na razie ta tekturka leży i czeka na odpowiedni czas.

    OdpowiedzUsuń